You shall eat the good of the land
The Bishop
Gevestigd in een 110 jaar oud pand in de prachtige binnenstad van Leiden, is The Bishop alles wat je zoekt in een lokaal, high-end restaurant: perfect gebalanceerde gerechten, een gepassioneerd team aan vakmensen en een welkome sfeer. Deze gulde combinatie heeft zich onlangs uitbetaald in een eervolle vermelding op de website van Michelin, dé onderscheiding voor restaurants met een zeer goede keuken. Diezelfde passie en exclusiviteit die de keuken van dit restaurant uitdraagt in hun gerechten, dragen wij met overtuiging uit in hetgeen dat wij voor The Bishop doen.




Bijbelse copy en verfijnde fotografie
Een locatie die zijn geschiedenis eer aan doet vraagt om een marketingbureau die dit authentieke gevoel kan vertalen in zijn online-diensten. Hun gedurfde en innovatieve recepten, verse producten en een oog voor culinaire invloeden vanuit de hele wereld, inspireert en daagt ons uit om ‘outside the box’ te denken.
Door gebruik te maken van 'Bijbelse copy' die in het Engels worden gecommuniceerd, spelen we in op de naam, identiteit en ligging van het restaurant. In de social media content die wij voor The Bishop maken hebben wij een stijl van opmaak en fotograferen bepaald die past binnen de huisstijl en tevens eer doet aan de verfijnde gerechten, de toegewijde passie en de onderscheidende service die het restaurant kenmerkt.

Een kijkje in de keuken
Als creatief bureau bundelen we geregeld onze krachten met de creatieve keuken van The Bishop. Zo ontwerpen wij social mediacampagnes waarbij onder meer de exclusieve Take Away-menu’s in ‘kaart’ worden gebracht. Om deze campagnes kracht bij te zetten schieten we strakke sfeerbeelden van het restaurant en de producten én laten we de (voor)bereiding van gerechten zien aan de hand van inspirerende video’s. Daarmee krijgen de volgers letterlijk een kijkje in de keuken van The Bishop. Tevens spelen we flexibel in op de huidige situatie omtrent de Nederlandse horeca en passen we hier onze social content op aan.